Deklaracja dostępności

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej .
  • Data publikacji strony internetowej: 2015-02-11.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2015-02-11.
  • Data przeglądu deklaracji:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
  • Dla informacji brak właściwej relacji,
  • Zwiększając rozmiar elementów strony internetowej w tym tekstu następuje utrata zawartości lub funkcjonalności strony,
  • Na stronie nie istnieją mechanizmy pozwalające na pominięcie bloków,
  • Nie zawarto poprawnie sformułowanego tytułu opisowego strony internetowej,
  • Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2022-03-18. Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Ewa Śledź, gops@puszczamarianska.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 46-831-87-49. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, Plac Tadeusza Kościuszki 2, 96- 330 Puszcza Mariańska

  1. W budynku znajduje się 1 wejście. Brak podjazdu dla wózków. Strefa kontroli w postaci ochrony budynku.
    • Dział Świadczeń dla Rodziny - z korytarza do wejścia do obsługi interesantów są dwa schody o wysokości 14 cm (wejście jest niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, pracownicy obsługują osoby w wyznaczonym pomieszczeniu, które jest bez barier architektonicznych).
    • Dział Pomocy Środowiskowej i Wspierania Rodziny - z korytarza wejście do pomieszczeń obsługi interesantów, progi o wysokości 1 cm poza tym nie ma innych barier architektonicznych, wyznaczone pomieszczenie na pracę socjalną i konsultacje psychologiczne bez barier architektonicznych.
  2. Brak windy. Schody i korytarze nie spełniają norm szerokości.
  3. Brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
  4. Brak miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Najbliższe 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajdują się przy ul. Stanisława Papczyńskiego 1.
  5. Jest możliwość wstępu z psem asystującym.
  6. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
  7. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
  8. Jest możliwość wyjścia do osoby niepełnosprawnej.

Aplikacje mobilne

Brak aplikacji mobilnych.

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 300

Utworzono dnia: 18.09.2020

Dokument wprowadził:
Ewa Śledź

Dokument opublikował:
Administrator główny

Drukuj dokument

Historia publikacjiHistoria publikacji:
  • 31.03.2023, Administrator główny: Edycja zakładki Deklaracja dostępności
  • 21.03.2022, Administrator główny: Edycja zakładki Deklaracja dostępności
  • 21.03.2022, Administrator główny: Edycja zakładki Deklaracja dostępności
  • 18.09.2020, Administrator główny: Utworzenie zakładki Deklaracja dostępności